Rýchly prierez podujatí, záberov z parku, z centra a okolia počas celého roka má slúžiť na podporu cestovného ruchu. Trnava je prvým mestom na Slovensku, ktoré takéto niečo dalo dokopy.
TRNAVA. Štyri ročné obdobia v Trnave sú štyri približne jeden a pol minútové videá, ktoré majú slúžiť na propagáciu mesta. Na Slovensku ide vraj o unikát, niečo podobné zatiaľ nenatočili v žiadnom inom meste.
Štyri videá z Trnavy
Štyri videá nájdete na webstránke vitejtevtrnave.sk. Ide o portál financovaný z prostriedkov Európskej únie, ktorý slúži na podporu cestovného ruchu. Mesto sa doňho pustilo ešte v roku 2011.
Súčasťou projektu boli vytvorené aj tlačené a elektronické publikácie o atrakciách cestovného ruchu v trnavskom regióne.
Bolo zorganizovaných viacero podujatí pre verejnosť a spracovaný strategický dokument rozvoja turizmu v regióne. „V rámci tohto projektu a internetového portálu bol vysúťažený realizátor videí, mapujúci život v meste v rámci ročných období,“ popísal Pavol Tomašovič, hovorca mesta.
Jednotlivé zábery vznikali počas posledných rokov a zachytávajú Trnavu ako živé a pestré mesto s množstvom príležitostí pre všetky vekové kategórie obyvateľov.
Pribudnú ďalšie
„Veríme, že prispeje aj k určitej hrdosti i nás Trnavčanov na svoje mesto. Prirodzene, vzhľadom na skutočnosť, že internetové médiá sú čoraz viac založené na vizuálnom vneme, bude sa trnavská samospráva snažiť obnovovať a zlepšovať pri informáciách zameraných na cestovný ruch a návštevnosť podujatí ich vizuálne sprostredkovanie,“ doplnil Tomašovič.